Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
Wij hanteren levertijden van 1 tot hooguit 2 dagen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Onderaan de hoofdpagina staat een lijst van alle betalingsmogelijkheden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Je krijgt direct na het bevestigen van je bestelling een e-mail met daarin een digitale factuur als betalingsbewijs. Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Mocht je een verkeerde bestelling geplaatst hebben, neem dan z.s.m contact op met ons. Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we je bestelling nog wellicht wijzigen.

Hoeveel wordt in rekening gebracht voor de verzending?
Voor bestellingen wordt €3,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?
Nadat je bestelling ons logistiek centrum heeft verlaten, ontvang je een e-mail met daarin je track&trace nummer. Dit nummer kunt u gebruiken om de bestelling te traceren.

Kan ik producten nog ruilen of terugsturen?
Artikelen die uit de verpakking zijn gehaald kunnen wegens hygiënische redenen niet terug geroutineerd worden. Artikelen die niet uit de verpakking zijn gehaald kunnen eventueel geruild of teruggestuurd worden.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?
Na een controle van de retourzending zullen we het bedrag van het artikel met je verrekenen. Dit bedrag wordt binnen 5 werkdagen overgemaakt naar je rekening.

Vanuit waar worden de producten verzonden?
De producten worden allemaal vanuit Nederland verzonden. Hierdoor zal de levertijd zo kort mogelijk zijn.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde adresgegevens heb aangegeven?
Neem zo snel mogelijk contact op met ons via info@superbh.nl. Als we het nog niet hebben verzonden, dan kunnen we het alsnog naar het juiste adres verzenden. Helaas kunnen wij pakketten die al opgehaald zijn door de koerier niet meer verkrijgen, of de verkeerd geadresseerde moet het naar ons retour sturen.

Overige vragen?
We kunnen helaas niet op alle vragen ingaan op deze pagina. Heb je nog een vraag die niet op deze pagina staat, neem dan contact op via info@superbh.nl of via de contacten formulier. Wij helpen je graag verder.